hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|اجرای تئاتر خیابانی با موضوع تفکیک پسماند در بوستان های سطح شهر

قم|اجرای تئاتر خیابانی با موضوع تفکیک پسماند در بوستان های سطح شهر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای تئاتر خیابانی با موضوع مفاهیم مدیریت پسماند در بوستان های سطح شهر خبر داد .

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، سید عبدالله میر ابراهیمی با اشاره به تئاترهای تابستانه با موضوع پسماند، اظهار کرد: رشد فرهنگ شهروندی در حوزه مدیریت پسماند به حفظ محیط   زیست منجر می‌شود و این مهم نیازمند تمرکز جدی بر مباحث آموزشی در این حوزه است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم یادآور شد: با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی نسبت به انتخاب و آماده سازی گروه جهت اجرای تئاتر خیابانی در بوستان های سطح شهر اقدامات لازم صورت گرفته است تا مفاهیم مدیریت پسماند با زبان نمایش منتقل شود.

میرابراهیمی با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری آموزش های میدانی، ادامه داد: با توجه به حضور شهروندان در ساعات پایانی روز در بوستان ها و پارک های سطح شهر، ارائه آموزش های محیطی در قالب تئاتر و نمایش، باور پذیری و تاثیرگذاری ویژه ای در تقویت مشارکت و همکاری شهروندان در مسائل شهری به دنبال خواهد داشت.

وی هدف از اجرای این برنامه‌ها را بیان مسائل شهروندی عنوان و خاطرنشان کرد: در این برنامه ها مفاهیم و موضوعاتی از قبیل تفکیک پسماندها، روش های کاهش تولید پسماند، ساعت بیرون‌گذاری پسماند و در قالب طنز بازگو می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد